Jävla Bono!

Ska fan ringa upp den jäveln och kräva ersättning för mina förlorade timmar ! ! !
Var duktig och gick upp i tid i morse, hade tillomed en kvart till godo innan biljetterna skulle släppas. Åt ingen frukost innan för jag tänkte att det här tar inte så lång tid kan käka efteråt och sen susa några timmar till innan jag jag börjar med dagens sysslor. OR NOT. In my face liksom.

Gick in på ticnet 08.50, hamnade då i en kö innan jag ens kom in på sidan där man bokar, okey tänkte jag, går ju säkert fort. Och de gjorde de också bara det att när jag väl kom in på sidan så hamnade jag i en ny kö för att komma åt bokningen. Okey, på den sidan stod det att det kommer ta ungefär en kvart innan jag kommer fram till bokningen.. Hmrp, aja.

2 ½ timme senare sitter jag fortfarande i köjäveln! OCh jag kan ju inte lämna datorn ifall att jag kommer in, så jag sitter här pissnödig och hungrig som ett as. L och hans bror kom hem och åt lunch en sväng så då fick jag iaf en paus samt lite frukost. Dom åker tillbaka till jobbet - jag sitter kvar framför datorn. Ytterligre 1½ timme senare sitter jag fortfarande vid datorn framför samma jävla loader-ikon. Och nu är jag rätt frustrerad (och röksugen). Då det plötsligt kommer upp ett meddelande:

"Tyvärr är biljetterna för denna spelningen tyvärr slutsålda"

WTF!!!??

Inte alls bitter när jag går in i duschen och gör mig iordning för att sen stressa ner på systemet innan det är dags att åka till jobbet (!)




xx
En bitter Johoe :@

Postat av: John

du johanna, tills jag läste det där med att Tyvärr är biljetterna för denna spelningen tyvärr slutsålda" tyckte jag att självklart.. den som väntar på ngt gott liksom. :P men sen när jag såg det.. jag trodde aldrig jag skulle sluta skratta :P helt sjukt ju! "biljetter kan köpa här och hos mig" stackars dig min älsklings-johanna du måste behöva semester nu... eller liknande .. jag skulle gå i väggen.. PANG :P (john är dyng (a) )

2009-03-14 @ 06:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: