Fest, Egypten, Salmonella ?

Shululu, nu är jag och terrorist-levve hemma i kalla Sverige igen :)



_____________________________________

Det är ett tag sen jag var här inne (:
Var ju på på min lilla Annibänns 20 årsfest den 14 där på kvällen, en riktigt trevlig kväll :)
Och sen blev jag & L hemskjutsade där på natten på natten för att acka det sista och åka till Arlanda, runt 4 bar det av. 5 h flyg till Sharm el sheikh satt vi där bakistrollen 1 & 2. Fina grejen var att vi båda två var fulla när vi packade väskorna där på natten så vi visste inte riktigt vad vi hade att vänta oss när vi väl kom fram ;)

Har därefter haf en sjuukt skön vecka med Herr Levin. Vi åkte ospecat, och hamnade på ett 4-stäringt hotell uppe på en typ. eh klippa? Vi har badat, solat, åkt paraglidin', vart på fyhrjulingssafari öknen, ätit gott och bara njutit av en vecka i värmen på tu man hand :) Allt var frid och fröja fram tills sista dagen då jag gick runt med magont hela dagen. Misstänkte mensvärk, men när det sen inte hade gått över till dagen efter när vi skulle åka hem blev man lite fundersam...

Nu sitter man här 3 dagar senare, har precis kommit tillbaka från sjukhuset som tror att det kan vara salmonella. Vafan, finns det någon som har en kassare kropp än mig eller? Helt sjukt.. Får iaf inte jobba, vilket suuuuuger efter jag verkligen behöver pengarna, inkomsten för nästa månad står på 0 kr ?????!!!! A vi får se vad proverna säger.

Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag ska möta upp the Fruga and Jessica (:






Lite blandade bilder från resan.
1. Bakis/Full på fygplatsen
2. Fina dekorationerpå våran säng varje morgon
3. Våran hotell strand (röda havet)
4. L & jag på ett av alla 1000 beduincafén, röker sesha.
5. Vid polen, färskpressad apelsinjuice, och ros som jag fått av L.
6. Åka fyrhjuling i öknen.
7. Middag på T.G.I Fridays
8. L blir "threadad" på bröstet
9. Våran välkomsttaxi på arlanda när vi landade, haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: