Du har fångat en ängel ;)

Haha, min älskling säger att jag inte är nå trevlig att vakna brevid när jag är bakis, har mens, slutat röka, förkylning, urinvägsinfektion, och förmodligen salmonella. Förstår inte vad han snackar om?

Nej det här är min plan: Jag samlar på mig ALLA sjukdomar och krämpor jag kan tänka mig nu här under en vecka och sen så är jag frisk som en nötkärna sen resten av året, weeeeeiii :D Smart va?
..Önskar bara att det kunda va så också :S Helt ärligt så är jag så förbannat trött på min egen kropp just nu. Någon som vill byta?
Funderar på att frysa ner mig själv och sen får någon tina upp mig när dom har kommit på hur man kan byta ut sin kropp  (Y) Vafan spelar det för roll att man försöker sluta röka, eller äta rätt när man iaf spenderar minst 2 dagar i månaden på sjukhuset? Nääe, nu får et banne mig vara nog, jag säger fan upp mig!

Så.. Nu är jag klar med mitt lilla bittra utbrott :)

Vaknade vid 7 i morse och kunde inte somna om då magen fortfarande spökar som fan, som tur är har jag ju världens bästa pojkvän som gick iväg till affären och köpte blåbärssoppa, tranbärsjuice, färskpressad aplsingjord samt gjorde god baugette och bjöd på i sängen :)
Har efter det legat kvar i sängen i sisådär 6 timamr och roat mig med tv-shop och b-serier från 90-talet :) Night rider is the shit liksom, NOOOOT.

Har iaf lyckats lyfta på mitt feta arsle, fått på mig kläder och sattit mig vid datan, tummen upp för dagens prestation liksom (Y)
Nu sitter pojkarna i vardagsrumemt och leker med färg och nålar och jag funderar på att trotsa sjukhusets får-integöra-lista och laga lite mat till oss istället för att sitta här och försöka fundera ut hållbara argument till varför jag MÅSTE beställa de där bedårande sandalerna på nelly.se :P


xx

En tacksam Johoe som älskar Brämhults :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: