Pink pony trailer trash .

Blev en cykeltur ner på stan för att träffa Anna & Nina lite, anna har ju semester nu den jäveln och pratade om att hon och Nina ska boka utlandsresa ikväll eventuellt. Lät ju inte heeelt fel? Usch... Nej jag får tänka pengar pengar pengar och föröska jobba vidare med ett leende på läpparna.. Satt faktiskt och kikade lite på resor till i vinter i natt på jouren, vill ha något att längta till nu.

Hittade mig några rea-fynd när jag ändå var nere på stan, lön i morgon så då kan man lika gärna göra av med sista slantarna ;)


Tyckte att denna rosa lila sak var värd 49:- faktiskt, har letat efter en liten väska med nitar på så det passade ju utmärkt :)

Nej nu ska jag gå och kolla på när L kvider i soffan (AD är här och tatuerar honom).

xx
Annahoj


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: