Överstökat !

Nu har jag äntligen fått den där jäkla systoskopin överstökad *puuh* Dom hittade inget och upplevelsen var kanske inte den roligast jag varit med om, men nu är de över iaf. Men eftersom dom inte hittade något så ska jag nu invänta ännu en remiss och sedan göra en njurröntgen :/
Jaja.. Det är ju bra att dom gör något nu iaf. Man får se de positiva i det hela. Det är ju inte det roligaste som finns att ränna in och ut på sjukhus med diversae nålar och andra konstiga saker uppstoppade i kroppen, men förhoppningsvis kan dom hitta vad som har varit fel på mig dom senaste 8 åren, så kanske jag också kan få leva ett normalt någorlunda smärtfritt liv :)




































När jag kom ut ifårn operationssalen och gick på toa tyckte jag inte att det var så farligt ändå, själva ingreppet var obehagligt och gjorde rätt ont men jag var mest rädd för hur det skulle kännas efteråt och det varkade inte vara än ännu en uvi. Trodde jag ja.... Gick på toa ytterligare en gång efter någon timme (man ska ju dricka upp typ halva mälarn efteråt) och jag säger bara FYFAN! Då hade bedövningen släppt, haha. Typiskt..

xx
Johoe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: