Johanna 4 år .

Usch jour nu. Kan inte sova, har gått och blivit sjuk :/ Halsen bråkar som fan och huvudet väger ca 20 kg :S Jag blir typ 4 år gammal när jag blir sjuk, vill hem och dricka honungsvatten, krypa ner bland massa täcken och bara sova, och sen av någon konstig anledning så blir jag kärlekskrank som fan för att toppa allt liksom. Vill hem till L och bara gosa upp mig i hans famn just nu.. Bara 11 timmar kvar innan jag går av mitt pass.... Kan tiden gå saktare?

I morrn blir det ta de lugnt och knarka echinagard, vitlök och esbiretox. Sen har jag en jour till den här veckan (tis/ons). Efter det blir det att packa väskan och åka hem till Enköping, mamma ska följa med mig upp till sjukhuset på torsdag som moraliskt stöd medans läkarna ska roa sig med att ge mig en systoskopi. Weeeiiii.. MEN. Efter det är jag ledig hela helgen :D Hoppas hoppas hoppas verkligen att jag blir bättre och inte värre i halsen innan dess.


Du kan tillomed få komma in under mitt täcke.. bara jag får åka hem till dig nu!

xx
J . . *host host*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: