Ett morgon-inlägg om gårdagen .


Klädsel.

Hade  en alldeles för lång sovmorgon igår, vaknade väl runt 1. Drack lite latte med Linda och plockade undan alla mina 1567 klädhögar jag skapar runt mig den här veckan medans L har varit borta. Undra varför min städmani försvinner direkt när jag blir själv? Snacka om en helvändning, jag verkligen kastar allt runtokring mig och plockar inte undan en enda pryl, blir riktitgt äckligt här hemma rent utsagt, men så vips! den dagen han kommer hem är jag igång med städandet igen, weird?

Sen blev det en sväng förbi Hälla innan det var dags för träningspass och lite fejk-sol :)

Kvällen spenderades med min hemkomna man, vi tog en promenad ner till teknikbyn och lagade lite mat, men största delen av kvällen spenderades i sängen..

That's it folks!

xx
Johanna

Postat av: sandra widén

jag kan ta lite kläder om du har för mycke



haha:)älskar dig<3<3

2009-12-15 @ 21:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: