Das weekend .

Helgen
Fredag: Jobbade eftermiddag/kväll, sen drog jag och Linda iväg på klassfest, mycket trevligt :)
Fick dessutom hem våran *erhm* gran.
Lördag: Tog lilla bilen och brummade iväg till Enköping, närmare bestämt hem till mormor. Där blev det julbak för hela slanten. Började vid 2 och slutade vid 8-9 haha. Mycket godis blev det, hamnade i socker-koma efteråt. Sen skulle vi på födelsedagsfest var tanken, men L höll på att däcka så det blev åka hem och kika film. Man blir rätt färdig av julstök måste jag säga..
Söndag: Först och främst stod det julstäd på schemat, och när vi var klara med allt dammande och skurande så var det dags att åka till L's syster för ännu mera julbak. Jag skulle passa på att fota lite medans snön fortfarande ligger kvar tänkte jag men kameran immade igen efter 2 sekunder, så jag återgick till godis-bakandet. Sen åkte L hem och hade söndagsfilm med folket och jag åkte och hälsade på små-syskona ett tag.

En riktigt mysig och julig helg!


Baka julgodis på schemat denna helg

Ingen panik alla på en gång - L, mamma och morfar

Lilla Alicia's första julbak. Alicia, moster, mormor

Jag var duktig choklad-krossare!

Viktigt att man läser recepten noga ;) Mamma & mormor

Nya tillskottet i familjen - Alicia

Jonas och Levve hade mest fullt upp med att mobba oss duktiga julgodis-görare, elaka :P

Mycket fokuserad man, tar sitt rör-uppdrag på fullaste allvar

Älskade mamma


xx
Johoe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: