Vad har jag gjort för att förtjäna dig?

Jag har verkligen världens mest omtänksamma, underbara, påhittiga pojkvän :)
Jag gjorde en beställning från Nelly nu i veckan på att par stövlar (visar sen) och min efterlängtade mössa :D:D
Hade sån tur för när jag skulle beställa hann det precis komma in ett exemplar av just den mössan som någon förmodligen hade skickat tillbaka, så jag klickade ner den i kundvagnen fort som fan och lade min beställning. Men självklart när jag hämtade ut paketet i torsdags så hade mössan blivit restnoterad :( Och någon dag senare fick jag mail om att den var helt slut :(

Men iaf.. Åter till min underbara pojkvän. Jo, hela gårdagen så var han väldigt mystiskt, gick iväg när det ringde i telefon, satt och skrev massa sms osv.
Sen så när vi ligger och kollar på söndagsfilmen så får han ännu ett samtal och försvinner ett tag, och kommer tillbaka med... *trumvirvel* MIN MÖSSA :D:D I rätt färg dessutom, vilket de inte ens va på den jag hade beställt :P Då har han lirkat ur mig vad det var för märke och färg och sen ringt ner till göteborg och bett dom lägga undan en på rut m.fl, som sen John-ponken hämtade upp åt mig när han var där och fraktade hem :D Tacktacktack pojkar :) Blev jätteglad verkligen!

Nelly vs Johanna
00-01 HA!

Dessutom så har jag pms och miljontals av extra hormoner flyger runt i kroppen, så jag höll på att börja gråta igår för jag tyckte dom var så snälla ;) Haha, känslomonster, neäää..





xx
Johoe

Postat av: stolphe

näääe?? haha vad faan ska vi byta pojkvänner ett tag?? ;) de har du inte berättat för mig vilken heroisk insats han gjorde :) kul när de överraskar en så där !

2009-08-31 @ 12:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: