Jag har ett organiserat kaos .

Väl framme på jobbet:
- svettig, check! - andfådd, check! - blodsmak i munnen, check!
Ja jag tog mig ju hit iaf, trodde jag skulle dö när jag kom av cykeln, men efter at jag hinkat i mig 3 liter vatten så slutade det snurra i skallen, och ajg började återfå normal puls igen ;)

Tanken på att jag ska cykla hem igen efter en sömnlös journatt i morgonbitti känns inte så där jättelockande :/

Men för att prata om något annat.
Jag har länge letat efter en riktigt bra kalender, där jag får plats med alla mina tider, planer, listor, påminnelser etc. men har inte hittat någon bra än. Det är liksom ingen som passar just för det jag behöver klottra ner. Dom där stackars tomma sidorna i slutet på alla kalendrar blir ju nerkladdade med listor och tankar på bara några dar efter man köpt den.
MEN! Nu tror jag äntligen att jag har hittat något som verkligen passar mig :) på personligalmenacka.se kan man nämligen anpassa innehållet efter sig själv, hur bra är inte det? Du väljer själv färg på pärmen, rubriker, innehåll, om du ska vara rader eller rutor. Du kan tillochmed lägga in dina närmastes födelsedatum när du beställer den, så läggs det automatiskt in på rätt dag.

Helt perfekt att ha nu när skolan börjar :)





 





xx
Högberg

Postat av: Änniiii

Du vet att du låter som riktig reklampost i detta inlägg ;) sötnöt

2009-08-07 @ 01:07:20
Postat av: Johoe

Haha ja jag såg det jag med, men jag blev så såld ! ;);)

2009-08-07 @ 01:13:39
URL: http://johannahogberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: