sometimes

Jobba - Jobba - Kräftskiva hos Annii - Jobba - Jobba - Jobba -  Slut på sommarvikariatet (börjar på vanligt schema sen igen)

Kom igen nu, sista sluttampen! Jag kan typ se mållinjen! Även om det faktiskt är skönt att jobba heltid, så längtar jag till hösten, till skolan och lite mer rutiner. Har så mycket planer, ideér och funderingar till hösten nu så det riktigt bubblar i mig. Vill bara komma igång, känns lite som man bara går och väntar.. Och ja, jag vet att man ska leva i nuet och hit och dit. Men iaf..
Fast å andra sidan, om vädret tänkte fortsätta vara såhär fint så gråter man ju inte över att vara ledig nästa vecka heller ;) Vi får väl se.
L's mamma åker till Bulgarien idag, så jag har iaf lovat att vara hundvakt några dagar nästa vecka. Vi får väl se hur det går med tanke på att hunden total-hatar mig :P Möö..

Nej nu ska jag sätta mig på balkongen med ett glas iste och csn-papprena innan det är dags att strosa iväg mot ett jour-pass igen.



xx
Johoe .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: