Shoppingdagar .

Har haft ett par intensiva shoppingdagar nu tis/ons/tors. Med tanke på den ekonomiska sitauationen förra månaden så har man skjutit upp allt man behövt att handla till den här månaden, inte bra kan jag säga.

Igår drog jag och Linda iväg till Eskilstuna för att shoppa lite, hittade även Emre inne i en butik så drog med honom och lunchade lite.
Jag hittade bl.a. en kavaj (ääääntligen) som sitter  bra och är i rätt modell (Y) och lite andra smågrejer. Sen körde vi en city-sightseeing genom E-tuna för att se vart skolan låg etc. så man vet vart man ska på måndag :)

Sen drog vi oss tillbaka mot vässan och fortsatte shoppingen först på Erikslund och sen Hälla :) Jäkla mediamarkt hade slut på min plattång :O:O Jag som har gått och sett fram emot den här dagen nu i flera veckor och så gör dom såhär.. Som tur är trodde dom att de skulle få in den idag, så vi gör ett nytt förösk lite senare i eftermiddag :)
(dessutom hade IKEA slut på mina lampor, och systemet på min sprit, wtf!)

Efter att ha sprungit i affärer i sisådär 7 timmar så var det dags att åka hem, L väntade med mat på spisen och sen tittade Emma & Jacke förbi också :) En produktiv dag måste jag säga ;)


Hittade äntligen en kavaj som satt rätt :)
BIKBOK




Today: Ner på stan, fixa hårtoning samt lite andra grejer. Iväg och köpa tallrikar, bestick, glas etc till tjejkvällen samt fixa de sista ingredienserna till mat/drinkar.  Sen till IKEA, köpa hylla/or. Vidare till Erikslund, för att införskaffa plattång och stekpanna, sen om tiden räcker hem till Enköping för att hämta lite saker.
Ikväll måste jag ta tag i allt här hemma eftersom jag jobbar hela fredagen, och lägenheten ser ut som ett bombnedslag :P Så nu kör vi... :)

xx
Johoe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: