Springbreak !

Walla walla!
Har haft ett litet vårlov nu ett tag, men nu är jag back, have u missed me?
I det senaste inlägget jag gjorde så skrev jag att jag skulle berätta mer om om vad som hänt under kvällen senare. Men helt ärligt har jag glömt bort vilken kväll det var jag skrev om så vi skiter i det tycker jag ;)

Just nu ligger jag i jour-rummet på jobbet medans alla mina nära och kära är ute och roar sig, orättvist värre fan (fast vissa av dom dricker säkert så det räcker för oss alla ändå, haha)
Men men, med tanke på hur mycket vackra saker jag har hittat nu ikväll inför nästa shoppingrunda så lär jag ju jobba lite.

Såg förövrigt Kenny Starfighter på bio idag med grabbarna idag, haha Johan Rheborg är ju så klockren i sin roll, tokälskar honom! Han är juh så jäkla skön, så ... eh jaa..  BLOND helt enkelt ;)




Nej nu ska jag försöka blunda lite så jag får komma hem och pussa lite på min karl som har varit i Sälen den senaste veckan :)

xx
En kramsugen Johoe .



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: