Morfars biskvier borde fan få pris !

Allooo där.
Sitter just nu hos mormor&morfar, och dricker the och hemmagjorda biskvier :) MUMS!
Har haft en väldigt produktiv dag, gick upp tidigt och storstädade (damma, möblera om lite, etc), efter de blev det lunch med god lax och massa grönsaker :) Skulle därefter möta upp mamma här nere och fick då för mig att <hör & häpna> GÅ ner hit :O Tror att jag ramlade ner för sängen i natt och slog i skallen riktigt hårt eller nått :/ Eller är det kanske det fina vädret som gör att man känner sig lite ambitiös? Hursomhelst så stoppa jag i mina rosa hörlurar i örona, drog på lite winnerbäck på ipoden och satte den ena foten framför den andra.

Nu blir det till å ta de lite lugnt i trädgården innan solen går ner och sen ska jag iväg med Frugan och kolla på hus :)


Mina söta hörlurar kommer ifrån skullcandy :)


xx
Johanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: