Defying gravity

 
Idag har jag varit ledig, eller ja, jag har inte varit på jobbet iallafall. Blir bitter på lediga dagar som nästan bara är mer energikrävande än de riktiga jobbdagarna! Ska verkligen fritiden kännas som ett extra jobb? :@ Så på torsdag tänker jag vara ledig. Riktigt sådär ledig-ledig. Bara dricka kaffe och umgås med min kamera hela dagen. Kanske ta en sväng till bokaffärn och leta efter något spännande att krypa upp i soffan med. Japp, thats my plan and I'm sticking to it! 
 
 
Something has changed within me 
Something is not the same 
I'm through with playing by the rules 
Of someone else's game 
 
Too late for second-guessing 
Too late to go back to sleep 
It's time to trust my instincts 
Close my eyes... and leap.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: