Bröllopet: Festen

Efter tårtan var det dags för brudvals och sen FESTEN. 
Vi förflyttade oss ännu en gång, nu ner till Levas stenugnsbageri. Vi hade hyrt in ett band som vi visste var grymma (livemusik stod högt upp på priolistan inför bröllopet) och vi blev överlyckliga när vi tag i det här grabbarna som var vårt förstahandsval! Kvällen gick alldeles för fort, de dansades, skålades, röktes cigarrer och togs fula bilder i det uppställda photoboothet. Det var en grym stämning med conga-lines, dancebattles, bugg och körsång utan dess like. Medans bandet hade paus gick Loke upp och bjöd på välbekanta sånger (jag och L var till och med upp på scen och körde en duett med honom till ingen kan, hur grymt var inte det!?)
 
När bandet packat ihop och folk började trilla av så var vi ett gäng som satt kvar utomhus vid eldkorgarna, lyssnade på när Loka trubadurade och rökte cigariller. Ännu ett mysigt minne från en fantastisk helg. När solen började gå upp var det dags att bege sig hem mot vår trädkoja - japp vi spenderade vår bröllopsnatt i en trädkoja eftersom det blivit ett litet missförstånd med vår bokning ;) En trädkoja som levve promt skulle bära mig upp till 05 på morgonen lite halvt överförfriskade. När han tillsist kånkat upp mig för den måttligt stabila stegen, lyckats fått fram nycklarna med mig hängandes över axeln och äntligen släppt ner mig innanför tröskeln inser vi att det bara finns 2 våningssänger på varsin sida av "rummet" haha. En natt vi inte glömmer i första taget kan säga ;)
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: