Tapas och tända ljus

 
Inne på 6-dagarsvecka på jobbet igen, men med ett grymt uppsving av energi efter helgens tjejfest. 12 mycket saknade tjejer som åt tapas, drack sangria och dansade. Tack allihopa för en fantastisk kväll. Det här med att bli vuxen äter verkligen bort en stor bit av vår tidigare frekventa kvalitetstid känner jag ;) Men vi tar igen det när vi väl lyckas planera ihop våra lediga kvällar!
 
______________________
 
Är igång med träningen och kost igen, inne på vecka 3 vilket är den mest frustrerande tiden, men jag vet ju att det släpper om 3-4 veckor så det är bara hålla igång tills dess.. Och envishet och viljestyrka är ju ingen bristvara i det här hemmet så det ska väl gå bra. Hittade bilderna från tidigare års resultat och fick för mig att ta nya för att se vad som hänt under nästan 1 år utan kost och regelbunden träning och jag kan säga att det var motivationshöjande. JÄVLAR säger jag bara. Så ena foten framför den andra för nu ska vi bli lite piggare (ocj lättare) igen. Smekmånaden är över..
 
På tal om smekmånad så sitter vi och letar efter nå kul ställe att åka till nu efter jul, förslag välkomnas! Vi vill gärna köra en kombinationsresa så vi får röra lite på oss, typ bali 2 veckor sedan New York 5 dar eller kanske Dubia en vecka och sedan maldiverna, ja ni fattar. Någon som kan rekommendera något?
 
______________________
 
'Cause honey your soul could never grow old, it's evergreen
And, baby, your smile's forever in my mind and memory
I'm thinking 'bout how people fall in love in mysterious ways
Maybe it's all part of a plan
Well, I'll just keep on making the same mistakes
Hoping that you'll understand

But, baby, now
Take me into your loving arms
Kiss me under the light of a thousand stars
Place your head on my beating heart
Thinking out loud'


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: