Fucking fabulous .

Today: Skola (opposition på förmiddagen och föreläsning på eftermiddagen), skynda hem, hämta träningskläderna och dra till Friskis för ett skivstångspass med Emma, hitta en vetenskaplig artikel tills i morgon + läsa igenom den och skriva kommentarer.. Sen sooooova.

Är jättetrött, fick sjukt ont i benhinnorna nu efter träningen och det ringer som fan i öronen. Blodsockret är nere på 0 och jag känner mig allmänt fryssen.. Åker säkert på nått jäkla skit nu bara för att jag kommit igång så bra med allt :/ Då blir jag fan förbannad kan jag säga, skitkropp!


Hur underbart vacker var inte denna kreation då? Blev helt till mig när jag såg den, tyvärr kostar den 1799:- tyyyypiskt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: