Goooo morron, gooo morron !

Eller good afternoon kanske :P
Var inte in och skrev något igår kväll tyvärr eftersom jag i mitt då berusade tillstånd tyckte att jag hade viktigare saker för mig (vilket jag senare insåg att jag inte hade, men men)

Gårdagen i sammanfattning:

Jag, Linda, Tesse & Pia åkte iaf ut till Jessica igår på eftermiddagen där det bjöds på mat :)
Mat-hitler (frugan) stod och skällde på stackars Jessica under hela matsessionen dock, sådär kan du inte göra hit och så där kan du ju inte göra dit medans vi andra mest irrade runt som vilsna höns fram tills allt var klart.
Slutresultet blev iaf mkt bra - förutom såsen, gissa vem som hade ansvar för den ;) Hahha, nää nu ska jag inte mobba dig mer frugan (:

Senare på kvällen drog vi till Västerås, först förbi älskling en snabbis, lämnade av Maxen och fick lite kaffe, sen drog vi vidare till Emma, där vi körde en vin-drickar-tisdag-för-alla-arbetslösa-barn (:
En mkt trevlig kväll, körde TP young version, åt kex och ost & snackade massa skit.
Kom även fram till vad vi ska klä ut oss till på maskeraden i april, eftersom vi är fem stycken så gaddar vi ihop oss och kör på SPICE GIRLS :D Hahahaha. Ja vi får väl se hur det hela slutar ;) k-a-o-s, haha.
Sa god natt och hej då till Emma & Fendi, och rumlade hem någon gång vid 12 till L.

xx
Johannanan .


Hihi, min älskade fru - våran allas egna mat-hitler :)
(Nej jag tänker inte ta bort bilden frugan, jag tycker den är fiiin)

Postat av: Anonym

humm... alltså väldigt mycket agg mot mig här tycker jag;) näää ta inte bort den! Jag är ju heeeeeeeeeeeet, Naaaaaat! ;D

2009-04-01 @ 22:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: