Presterar mest under tidspress .

Sorgligt men sant tyvärr. På tisdag ska en av våra uppgifter för den här kursen lämnas in och även diskuteras på seminarium. Kl 12.30 idag så satte jag och limpan ner våra arslen i datasalen på MDH för att börja fundera vad vi skulle skriva om. 
Efter en lång dag utan många minuters vila och flera miljoner tangent-tryck senare så är jag faktiskt klar. Hann till och med göra boksammanfattningen som ska diskuteras i morgonbitti ;)
Och efter den här dagen så ekar den eviga frågan i mitt huvud.. varför lär jag mig aldrig att göra saker i tid?

Jaja, kommer förmodligen göra exakt samma sak med nästa uppgift. Och det värsta utav allt är att det faktiskt fungerar.. Man lyckas trycka på enter eller skriva ut de där papperna de sista 5 minuterna innan deadline.
xx
Johoe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: