1 glass of wine and I feel kind of tipsy .

Måndag, härliga måndag.
En ny vecka med massa roliga och mindre roliga saker inplanerade. Känns som man har hela livet framför sig när det är måndag, man planerar och tänker att man har all tid i världen till att hinna med allt det där som ska göra den här veckan :)

Sen helt plötsligt blir det onsdag och då kryper ångesten och stressan fram. För då har ju halva veckan typ runnit bort och man har inte gjort något utav allt man skrev ner på den där what-to-do-listan i måndags + att det har kommit fram massa mer saker man måste hinna med.

Så fungerar iaf jag. Listor efter listor med saker som ska göras. Saker som ska fixas, köpas, samtal som ska ringas, ärenden som ska göras etc. Så varför? Jo för att här har ni tjejen med alzheimer-light. Skriver jag inte listor så glömmer jag faktiskt bort vad det är jag ska göra :P

Här kommer iaf ett utdrag på hur veckan ser ut hittils, ska ha en lugn vecka och njuta innan skolan börjar nästa måndag:

Måndag: Städa, skriva alla listor ;), träffa Anna.
Tisdag: Se till så jag har allting klart med tider, pappaer etc till skolan på måndag, träffa Carro&Malin, köpa plattång, storhandla mat.
Onsdag: Åka till Eskilstuna med Limpan, kolla vart skolan ligger, Tuna park, fixa allting inför tjejkvällen (köpa tallrikar, sprit etc)
Torsdag: Till frisören fixa toning&inpackning, tona håret.
Fredag: Jobba 10-20.30, sen Västeråsträffen.
Lördag: Laga i ordning mat och fixa klart det sista inför tjejkvällen, tjejkväll, utgång?
Söndag: Mysdag med L



xx
Planerings-freaket :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: