Bröllopet: Gåshud.

När jag ändå är inne på middagen och sentimentala minnen från bröllopet så måste jag ju dela med mig av det här. Det var som sagt jättemånga fina tal och jag tror jag kan tala för både mig och L när jag säger att man har nog aldrig känt sig så älskad och uppskattad som under den här dagen. Men det som sker här nedan är nog top 3 av de mäktigaste stunderna i mitt liv rent känslomässigt:
 
 
 
Ska försöka förklara de här bilderna lite kortfattat..
 
Min och L's favoritartist är en superskön svensk göteborgare vid namn Loke, när jag och L började dejta charmade han mig genom att spela loke-låtar och det blev lite av vår grej. Åren som har gått därefter har vi åkt runt och följt Lokes spelningar när vi har kunnat och när det kom till att välja bröllopslåt under vigseln var Efter en flaska med rom ett självklart val. (YOUTUBE:A!!, så otroligt vacker)
Men tillbaka till bilderna.. Det som händer sekunderna innan dom här bilderna är tagna är att mina tjejer precis hållt ett tal till mig och L, ett tal som slutar med raden "så gläjds nu unga brud" vilket är en textrad tagen ur en en av hans låtar. Samtidigt som dom säger detta kommer Loke ingåendes spelande på en aukustisk gitarr, sjungades vår bröllopslåt. Need I say more? Har aldrig blivit så överraskad eller ful-gråtigt så mycket i mitt liv tidigare! 
 
Kan säga att jag var djupt imponerad i efterhand över alla som varit delaktiga i den här "presenten" och lyckats umgås med oss flera dagar innan bröllopet utan att försäga sig ;) Och om jag inte sagt det innan så tack. Tack för det här minnet, det är något som vi föralltid kommer bära med oss!

Postat av: Jonna

Vilken bra fotograf ni hade! Glädjen och kärleken syns igenom varje bild och jag gråter som ett litet barn haha. Så otroligt fint! :-)

2014-10-04 @ 20:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: