2:a Londonresan 2014

Hemma igen och London var lika förtjusande, avslappnande och härligt som vanligt. Börjar tro att jag har bott där i ett tidigare liv, för jag känner mig märkligt "hemma" när jag kommer dit. Och det har jag liksom alltid gjort, sedan första besöket. Får en varm känsla i bröstet varenda gång planet sänker sig ner mot Stansted Airport.
 
Dom här dagarna har vi promenerat i Notting Hill, shoppat längs Oxford street, frossat bland matstånden och vintage-butikerne i Camden, druckit champagne på Harrods och roligast av allt -  besökt diamond district och hämtat ring. Wiie!! Så nu ligger den här hemma i sin svarta skinnask och bara väntar på att få komma fram och pryda mitt ringfinger. Börjar få lite fjärilar i magen, kan berätta att det är exakt 80 dagar kvar tills jag blir Fru Levin.
 
Jag bjuder på några bilder från resan, glömde bort kameran för det mesta eftersom vi hade fullt upp med annat. Ringen får ni dock vänta med att se tills efter bröllopet. L låter inte ens mig pröva den här hemma.. Tråkmåns ;)