Då heter man Levin då - "Minimoon"

Vi lever! Ah, typ iallafall trots dödssjuka ;) Ja vad ska man uppdatera med? Har haft mitt livs bästa veckor, bröllopet var fantastiskt, men mer om det senare. Tänkte bara snabbt slänga upp lite bilder från vår "mini-moon". Efter bröllopet och Lelle så bestämde vi oss för att dra iväg jag och min man (!) några dagar till Barcelona för att koppla av och ta in allt som hänt. Den riktiga smekmånaden för vänta tills i vinter med tanke på jobbet och tur var väl det för jag blev självklart supersjuk. Spenderade de flesta dagarna feberfrossades på hotellet (som var sjukt häftigt btw). Men det gjorde inte så mycket i slutändan, jag menar vem behöver något mer än netflix, ett badkar, schysst roomservice och obegränsat lager med Cava ;) 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: