Bröllopet: Mingelafton (fredagen)

Solnedgång, grilldoft och världens bästa familj och vänner. Kan det bli bättre? Jo men släng in en 5-kamp (tack till våra super-lekledare), fantastiska tal och lite svanar i bakgrunden. Gosh! Snacka om superstart vi fick på bröllopshelgen.. 
 
 
Alla fotografier är tagna av 2 brides photography

Postat av: Isabelle

Johanna och Tobias, jag har inte ord för att beskriva vilket nöje det var att få fotografera er två och ert galet vackra, roligt, underbara och skitsnygga bröllop på Gotland. Det är som att få den finaste gåva och sedan förvalta den. Ni är inte bara apsnygga, smarta och sjukt trevliga, ni är dessutom avslappnade och roliga att umgås med. Jag skulle typ vilja adoptera er ;-) Jag är så lycklig över att få ha varit med av en liten del på er gemensamma resa och vill bara säga: Tack som fan att det blev jag som fick fotografera! (& Sabina också så klart) Stoooooor kram!

2014-08-04 @ 16:08:34
URL: http://2brides.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: