Bröllopet: Förberedelserna (lördagen)

Efter en supermingelafton avslutades fredagen med att jag och tjejerna smög hem och mös ner oss med lite mimosas. Nerverna höll sig borta och jag kände mig ganska lugn inför morgondagen fram tills dess att jag insåg att jag glömt L's morgongåva (då krävdes det helt plötsligt en större mängd champagne för att hålla paniken borta). Lyckades iallafall somna gott och vaknade till massa mumlandes i köket och sen ett gäng glada tjejer som kom nerhoppande med mig i sängen innan det var dags att sätta igång. 
 
 
 
 

Postat av: Henriette

Hei Johanna! For et fantastisk fint bryllup med nydelig bilder. Likte spesielt godt alt av det grafiske materialet som er utformet, kan jeg spørre hva slags font du brukte? Er dette noe du har laget i et program som inDesign f.eks?

2015-01-28 @ 18:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: