Motivation


Hellu, sitter här och slurpar frukost-smoothie, jobbhelgen är över och jag har en ledig dag idag innan kursstart i morgon. Examensarbetet i Innovationsteknik är inlämnat, nu inväntas bara bedömnings så vi håller tummarna nu! Eller ja, det ena examensarbetet är inlämnat, för i morgon börjar vi ju om med samma helvete igen fast med företagsekonomin ;) Men nu är det bara 1 termin kvar, yeeeeeey!

Jag har iallfall fått inspiration av alla mina duktiga vänner att komma igång med träningen igen, har ju inte tränat sen slutet av november :O Men i onsdags tog jag tag i mig själv och förnyade gymkortet, och det känns faktiskt riktigt bra, nu hoppas jag att drivet håller i sig bara.

Hursomhelst så tänkte jag göra ett försök att hinna med att skriva ner veckans träning här inne så kanske det blir ännu en liten push att hålla tempot uppe :)

Så här kommer förra veckans träning:
Ons: Intervaller 1 h - gym
Tors: Promenad 5 km - ute.
Fred: Uppvärmning 20 min, biceps/mage 1h 20 min, stegmaskin&crosstrainer 20 min - gym.
Söndag: Uppvärmning 20 min + rumpa/år 1 h - gym.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: