Finns ju roligare saker att sysselsätta sig med

Sitter på kvinnokliniken och känner mig nervös, usch jag hatar verkligen sjukhusens väntrum. Det är alltid så dyster stämning och man kan nästan känna av oron och frustrationen som ligger i luften. Idag ska jag gå på min andra cellprovtagning för att dubbelkolla om cellförändringen dom hittat är äkta och behöver tas bort. Detta gör man genom att knipsa bort en bit av livmodern men det är inte det jag är orolig för, det är inte ens tanken på ett positvt resultat som gör mig nervös utan BEDÖVNINGEN.

Att ta sprutor är bland det värsta jag vet, och att få en spruta where the sun dont shine är ännu värre :O I speak of experience. Skulle haft sällskap vilket brukar underlätta då det är enklare att vara ynklig och spruträdd när man har någon man känner med sig, men det ändrades i sista sekund så nu måste jag Man up! och försöka agera 23 år gammal och inte 5. Kanske skulle tagit några shot innan..


Ännu en frustrerande grej med att vara hos läkaren är att det aldrig, någonsin kan hålla sina tider. De är redan 20 minuter sena för den bokade tiden och jag sitter fortfarande i väntrummet!

Ska dessutom ha en manlig läkare där nere berättade receptionisten nu, lovely..

Bitter och nervös tjej signar ut och går å kissar för 15:e gången sen jag kom hit..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: