Wake me up when september ends.

Sitter och hinkar te med MASSOR av citron och honung i just nu. Vaknade i morse med täppt hals, täppt näsa och täppta bihålor, och jag har verkligen inte tid att dra på mig någon jäkla höstförkylning nu. Den här veckan och nästa är exeminationsveckor för den här kursen vilket innebär massor med redovisningsdagar och råplugg för såna som mig (som gillar att spara allt skrivandes till sista minuten) och dessutom har jag jobbhelg den här veckan.. Så min nuvarande plan är att ignorera alla eventuella sjukdomar och andra åkommor fram tills lördag nästa vecka ;) Yeah!

Oh, måste ju visa dom snygga höstplanteringarna som världens bästa sara kom förbi och fixade iordning till mig för ett tag sen :) Dessa står och är vackra på vår altan just nu, det blev även några stackars överblivna blomkrakar som fick hoppa ner i småkrukor och flytta in i köket, får se hur länge jag lyckas hålla dom vid liv..







Postat av: Alexandra

Så fina :)

2011-10-27 @ 23:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: