Åsa & Håkans bröllop: Porträtt m. vintage-feeling

Här kommer några av de ca 1000 bilderna som togs under Åsa & Håkans bröllopsdag :) Vilket härligt brudpar, man kunde verkligen se hur kära dom var när vi sprang runt och fotograferade efter vigseln. Trots smärre tråkigheter i början av fotograferingen så hade båda två ett konstant leende på läpparna, det är sånt som gör att man blir glad i hjärtat!







Strängnäs domkyrka var väldigt vacker och alla fotografier är tagna i området runtomkring, fanns massor av härliga miljöer vilket gjorde det svårt att välja eftersom man fick en miljon idéer men hade lite tidsbegräsning ;)








Det var rätt mycket nerver innan den här fotograferingen eftersom det var min första "riktiga" fotografering, jag har bara fotograferat 2 bröllop innan och dessa bröllop har båda varit bröllop i hemmamiljöer och jag varit släkt med brudparen ;) Men det var riktigt fruktansvärt jäkla kul! Jag är supernöjd med vissa bilder och mindre nöjd med andra, men så är det ju. Alla är vi barn i början! Det är stor skillnad att fotografera "på riktigt", dvs skarpa situationer där det inte går att göra om ifall det skulle bli fel, tillskillnad från hemmafotograferingen då jag kan ligga på marken i en halvtimme och fotografera samma blomma i olika vinklar bara för att få rätt ljus ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: