Snörvel, maskar och snitt i armen.

Uppdatering från veckan:
Levve är fortfarande sjuk, dessutom var han till läkaren igår och undersökte sina "maskar" i foten för tredje gången. Någon timme senare var det min tur att åka till sjukhuset, blev en hemsk spruta och lite snitt i armen. Men det gick för en gångs skull bättre än förväntat, tuppade inte ens av ;)

Annars så kämpar vi på i skolan, har redovisning på redovisning och revidering på revidering. Börjar trötta nu, inte bara på uppgiften utan på tvetydiga lärare och luddiga metodbeskrivningar.. hmf.. Men från och med idag är det helg, LEDIG HELG och här ska det njutas! Lite tentaplugg i morgon bara sen så ska det ätas gott, festas med mina tjejer och kanske ta en tripp till Mamma?

Nej nu ska jag gå och duscha (utan att få armen blöt, hur jag nu ska lyckas med det - levve föreslog att plasta in den med glapack)
TO D-I-E FOR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: