Mycket vill ha mer!

Avslutade min och L's lediga helg tillsammans med att han grillade iordning kalkon/mozarella/pesto smörgåsar och jag gjorde chokladfondant med gräddglass och hallon. MUMS!

(Skulle försöka vara ambitiös och göra choklad-ringel på tallrikarna som ni ser, vilket resulterade i en brand i micron.. Eh, woops?)




Har gått runt och känt mig överdrivet kär och lycklig de senaste veckorna och gör det fortfarande, kan ha något med vädret att göra kanske? Eller det faktum att man faktiskt blir påmind om hur mycket man tycker om någon när man får chansen att faktiskt umgås ordentligt några dagar. Hursomhelst så vill jag ha mer! Mer lediga dagar tillsammans i solen. Jag vill ha picknickar, promenader och glass i stora lass! Men eeeh nä. Han jobbar dagar + kvällar hela veckorna och jag jobbar det kommande helgerna.. Suger ju. Men jag är inte bitter, nänä.


Ge mig sommar och ledighet, NU!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: