Otursbarn




Om ni bara visste vad jag gör för er.. Jag tar på mig ansvaret som otursfågel så att alla mina nära och kära slipper det liksom, ni lär ju tacka mig någon dag ;)

Åker ner på stan en snabbis, bestämmer mig för att parkera i punkt, det blir billigast eftersom jag bara ska spring in och byta en tröja på Gina, när jag väl står där inne så ringer syrran, möter upp henne och brorsan och tar en snabb kaffe och byter några ord, skyndar mig sen tillbaka till parkeringshuset för att betala och åka vidare, väl påväg ut (där man sticker in sin biljett för att komma ut ur parkeringshuset) så är jag lite ouppmärksam och märker inte att jag stoppat in biljetten upp och ner, så jag slänger biljetten i papperskorgen och väntar på att bommen ska åka upp, men det gör den inte.. flera bilar står på rad efter mig och väntar otåligt på att jag ska flytta på mig, men thats not gonna happen, bara försöka backa ut, parkera om bilen och ta sig ner i varuhuset och betala dygnsavgift för att få en ny liten papperslapp så jag kan åka hem, WTF! Helt plötsligt blev den där tröjan rätt dyr.. hrmf.. Okey, ingen big deal direkt, men det är sådana där saker som jag JÄMT lyckas med..

Nej om man kanske skulle röra sig mot friskis och betala avgiften så att dom låser up mitt kort igen (hade ju tydligen inga pengar på kontot den dagen autgirot för mitt gymkort skulle dras, vilket är konstigt då mitt kontoutdrag säger annorlunda) som sagt, WHY ME?


Postat av: Anna

haha de där har hänt mig också ! du skulle ringt på klockan på dendär automat grejen.. Då släpper dom ut en :) Notis till nästa gång :P

2010-09-09 @ 08:51:39
URL: http://siennaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: