Naken, ja exposed liksom!

Japp that's how I feel utan min kamera, även om jag inte experimenterade så mycket så känns det tomt nu när man inte har någonting alls att pilla på. Drog iväg igårkväll helt pumpad och förberedd att komma hem med en ny älskling i famnen, men tro det eller så var den slut på alla kedjor i hela stan? W-T-F!
Dessutom har jag hört rykten om att d90:n ska bytas ut och att det kommer ut en förbättrad version rätt så snart... Ska man kanske ha is i magen och leva kameralös ett tag till, tills uppföljaren introduceras (ingen vet när det kommer hända)? Tuffa val fan..
Övrigt då?


Jo fortfarande konstant huvudvärk, från det att jag vaknar till det att jag går och lägger mig, är inne på dag 10 nu, weird as hell.
Annars är dagarna fullplanerade i stort sett hela tiden med allt mellan himmel och jord, men är rätt slut när man stänger ögonen om kvällarna, men jag älskar det! Äntligen har man tillbaka lite rutin i livet igen :)
Den här veckan var tanken att jag skulle få sällskap till träningen, Emma my love skulle komma igång igen, men det går sisådär, igår fungerade inte mitt kort och idag fick damen förhinder och jag hade extrem huvudvärk.. ehh.. ja, nytt försök i morgon då.
Skolan har kommit igång ordentligt, och då menar jag ordentligt. Ingen ro, ingen vila. Uppgifterna levererades på hög och man har fullt upp med kurslitteraturen på kvällarna. Men jag klagar inte, är bara nöjd att faktiskt få fortsätta studera ^^

Nej sängen, handledning i morgonbitti och jag behöver verkligen lite ny energi tills dess!
Levve skulle fota bilen så jag passade på att låna Robbbans kamera en sväng ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: