Vampyr?

Jag har listat ut varför jag alltid vaknar upp och ner i sängen nu för tiden - solen lyser in jättestarkt genom fönstret hela morgonen och min smarta kropp uppfattar tydligen att det blir varmt och jobbigt, men istället för att gå upp så kryper den ihop i fotändan på sängen där de finns skugga :P
Min kropp och jag lever verkligen två olika liv ibland -


Morgonplugg - done!
Frukost - done!
Yogaövningar (här hemma) - done!
Nu: Baka kokostoppar, gå ut med minus, åka till skolan och plugga & ner på stan och fixa några ärenden. Vi får se om det blir någon träning ikväll, har sån jäkla träningsvärk i benen :/

Känner mig alldeles finurlig idag, både uppspelt och nervös, tror det kan ha att göra något med en viss vän kanske? :)

Postat av: Emz

HAHA, jag med! Aldrig varit så kul & jobba som idag. Kunde till och med somna igår? Vad är det här? Haha hoho hihi!

2010-05-05 @ 16:08:06
URL: http://seavalley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: