Lider av schizofreni

Måndag och ny vecka :) Tanken var att jag skulle sätta igång och plugga direkt när jag gick upp i morse men så blev (självklart) inte fallet, solen lyste ju ;)
Istället blev det en fika på stan i solen med Anna och lite mobil-letande. Någon annan som tycker att det här med mobiltelefoner är en ren jävla djungel?? När jag äntligen lyckades hitta en som jag ville ha så var den slut på phonehouse, elgiganten, mediamarkt och alla andra ställen i Sverige. Den går inte ens att beställa på nätet. Min vanliga tur?

Var nyss förbi ICA för att hämta ut ett paket men blev nekad eftersom jag inte hette Tobias Levin.. tyypiskt. Fick bli en massa frukt som följde med hem istället, så nu sitter jag på balkongen och käkar vindruvor och försöker plugga.

Ska hämta upp Jessica runt 18 och dra och träna, blev en hel del fuskande med det förra veckan :/

BTW. Har länge sagt att om det är någon trend som jag aldrig kommer hoppa på så är det haremsbyxan. Förstår den inte bara, varför vill man gå runt med något som får det att se ut som man blöja på sig?? Just dont get it.
Men....


Men jag lider lite av dubbelmoral i vissa fall.. Haha. Kanske inget man har på sig ute på stan men fan så skönt att skrota runt i hemma! LOVE IT.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: