Screaming my name

Hemma, har legat i soffan i stort sett hela dagen. Hade heldag i skolan idag men åkte hem efter lunch med världens migrän som har gjort att jag har varit soffa-låst resten av dagen, inge roligt alls när solen sken så fint utanför fönstret hela dagen.. Men nu börjar det ordna upp sig, dock hoppar jag träningen ikväll och trycker i mig ett happy meal istället (L är på g till donken nu). Finfint!

Varför gör man alltid så förresten? - Dom gånger som man hoppar träningen av någon anledning slutar det alltid med att man dessutom trycker i sig massa onyttigheter, dubbelsynd liksom.. Why? Borde inte hjärnan säga nej till snask om man redan mår lite dåligt över att man inte aktiverar kroppen? Apparently not. Inte min iallafall

Det är så jäkla jobbigt att låta bli att handla onödiga saker när man ligger still en hel dag framför datan och hittar godingar som denna som bara skriiiiiiker Johoe.. Bara bita sig i läppen, andas djupt och klicka bort sidan.. Be strong, be strong.

xx
Johanna
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: