Mysmannen

Tror det är något fel på min sambo förtillfället, han springer runt och är över-lycklig, kärleksfull och jättemysig. Nog för att han brukar vara det för det mesta men det är liksom mer än vanligt nu, börjar fundera över vafan han har gjort idag egentligen..
En del av det kanske beror på att han hämtade hem våra nya sängar idag, så han vet att vi kanske slipper vakna upp med ryggvärk båda två, wihoo


Jag kom iallafall ut ifrån lägenheten och drog iväg för att panta lite burkar, dumt nog så åkte jag till Hälla för att göra de, vilket sen resulterade i att jag gick runt och små-shoppade inne på Hälla shopping..
(Kanske är bäst om jag håller mig inne iallafall)
Nej då så farligt var det inte, var faktiskt en riktig budget-shop-runda, älskar när man lyckas få in såna :)

Ett par stilrena black pumps, likey!


Lite naturfärgade nagellack


Ett linne, lite roliga armband, kors-örhängen och 3 par trosor


Och vad blev slutsumman? Jo 250:- Två tummar upp!


xx
Johanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: