Asnice fredag fan

Kan knappt bli bättre än såhär!
Inte nog med att solen lös när man vaknade i morse och att dom ringde och gav mig jobbet idag, jag såg dessutom nu att jag var en av få som fick VG på tentan (en tenta som jag inte ens trodde jag skulle klara) Wihoooooo!!!
Klappar mig själv på huvudet och känner mig allmänt överglad just nu.

Life can be good sometimes ^^ Det går bra nu, kompis det går bra nu..


Fick hem lite nytt godis till mitt hår idag :) Shampoo och inpackning från L'oreal, har vart utan inpackning några veckor nu och man märker skillnaden på en gång. Mitt trollhår blir ett enda stort svinto utan :/


Köpte även en ny "boll" (haha har inte kommit på ett bättre ord en emma), det här är utan tvekan den bästa hårprodukten EVAAAAHH enligt mig. En inpackning med färgpigment som gör att man slipper färga håret lika ofta och ger möjligheter att ändra nyans på håret utan att skada det.
Jag har kört med den rödaste nyansen innan "fire red" men tänkte försöka gå lite mer åt koppar nu tills sommaren, så vi får väl se om det funkar :)

xx
Johoe

Postat av: Emz

heter den inte typ bomb? hahaha vafan, boll..

2010-03-06 @ 16:51:12
URL: http://seavalley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: