Aj aj aj

Hejhopp.
Helgen har varit lugn:

Fredagen - Fira mormor i Enköping
Lördagen - Lunch i vårsolen nere i hamnen, umgicks med Sara&Jocke, tjejmys hos Anna och sen ta reda på en berusad man.
Söndagen - Vaknade upp med ont i ryggen, jobbade 6 timmer, ryggen gick sönder helt och har legat ner sen dess typ..

Yeeey, NOT- Har alltså fått nått riktigt fel på ryggen, ingen aning om det är ryggskott, en rejäl streckning eller en nerv som har hamnat i kläm men hursomhelst så kan jag i stort sett varken röra mig eller ligga stilla för allt gör så jäkla sjuuukt ont! Tack vare den här skiten så har jag missat den obligatoriska opponeringen i skolan idag (vår enda lektion på typ en månad) och måste göra någon form av kompletteringsuppgift, känns ju värt.. Dessutom så skiner solen och jag har en miljon saker som jag vill göra..

Hade verkligen sett fram emot få träna ordentligt den här veckan och ska dessutom jobba hela helgen, men neeej  då. JÄKLA SKIT KROPP!!!!

Hoppas verkligen att det bara är en rejäl streckning så det går över snart.. Har massa roliga saker som händer den närmsta tiden och vägrar missa det pga av det här.

Så nu har jag fått uttrycka min bitterhet lite grann..



Så vad ska man göra här hemma då? Kan inte städa, plocka, baka eller ens ligga och titta på tv.. Hrmf.. Har iallafall sattit ihop ett kostschema för den här veckan och ska försöka komma ut på en promenad så man gör av med nån energi, måste bara komma på ett sätt att få på mig skorna först..


xx
Johoe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: