Tack för alla gratulationer och all uppvaktning kring min födelsedag!

Gårdagen blev väldigt lyckad, fikat räckte och alla hittade hit (Y)
Självklart så glömde jag bort att göra cheesecaken i fredags innan jag åkte iväg med tjejerna, så jag fick stå mitt i natten och baka sen när vi kom hem vid 02 men det ordnade sig iallafall, L hjälpte till och den hann frysa till ordentligt tills igår.

Det blev en hel del folk här igår med både min familj, L's familj och våra vänner, lite trångt kanske men finns det hjärterum så finns det stjärterum. Jag måste säga att jag känner mig väldigt lyckligt lottad som har så många nära och kära runt omkring mig som ville vara delaktiga i min födelsedag. Blir nästan lite sentimental.. Kanske ålders-tecken?

Här kommer lite pics från yesterday:

Miljoner med kramar till alla som kom, och tack för alla fin presenter!

xx
Johanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: