INL 1

Dagen har spenderats i skolan med Limpan, vi har suttit i nästan 9 timmar och är nu i alla fall halvklara med våra hemtentor. Fan va energi de tar att bara sitta framför en data så länge. Man tror inte det men man är riktigt slut nu såhär efteråt. Som tur var så var L gullig och kom med en kaffe-termos och pepparkakor till oss i halvtid annars hade vi aldrig klarat oss..

Har suttit nu på kvällskvisten och drömt mig bort bland resebolagens bilder på vita stränder och varma nätter. Behöver verkligen lite sooool nu. Ingen som känner sig givmild och vill ge mig en resa till Mexico i födelsedagspresent? Fan, jag kan till och med nöja med en enkelbiljett till Kanarieöarna!

Nej nu blir det sängen, ska kolla på Sweeny Todd och se om Levves nya antisnark-plåster fungerar, haha. Stackarn har varit på apoteket idag och bunkrat upp för att försöka bli av med lite snarkningar så jag också får sova på nätterna. I morgon blir det skolan igen, förhoppningsvis så blir man klar lite innan 21 den här gången :/


Och vet ni vad... På lördag fyller jag år.. Men inte vilket år som helst utan 21 år.. (grammatisk fel jag vet).. Och vet ni vad det betyder? Det betyder att jag blir gammal............. NOT.
Nepp, jag har bestämt mig att det här året ska bli mitt ung-år. Kroppen ska fan kickstartas nu och sen får jag väl börja bunkra upp med antirynk-krämer och strama-åt-body-lotions! YEAH

xx
Johoe

Och vet ni vad igen.. På söndag är alla välkomna hit på födelsdagsfika. Så från klockan 16 kan den som vill komma hit och moffa kakor :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: