Be the change you wish to see in this world .

Dagens agenda (hittils)
- Gå ner och kolla om det finns någon tvättid
- Eventuellt tvätta (?)
- Åka till Viksäng en sväng och kolla in "affair"
- Föreberada älg-gryta
- Yoga kl 17.00
- Sortera och kolla igenom räkningar och andra roliga papper


Man bara roar sig när man har ledigt alltså ;)  Om det är någon som har förslag på något jag kan sysselsätta mig med som faktiskt är lite kul så hör av er!

Dagens
Behöver verkligen skaffa mig en blixt och en fjärrutlösare så bilderna inte blir så mörka och suddiga..
Svårt att hålla mig seriös mer än fem minuter..



xx
Johanna

Postat av: Anonym

Svar: Hej Johanna! Jag har använder mig av en gammal ögonskugga för att få lite rödare bryn. Själv så tycker jag att resultatet blir mycket bättre med ögonskugga än med ögonbrynspenna :D

2010-01-14 @ 21:41:48
Postat av: sandra

du har så fina kläder jämt



älskar dig

2010-01-15 @ 13:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: