Snö, tö, regn... VÅÅÅÅÅR

Eller hur? I morse när jag vaknade blev jag lite deppig när jag kollade ut och fick se det "jätte roliga vädret", tö - fyfan..
Men sen kom jag på att tö borde ju betyda att snön är påväg bort och att våran kanske kryper sig närmre?
Hoppashoppashoppas, man kan ju få önsketänka iallafall.

Fredagens schema hittils: Plugga, träna & sola. Sen får vi väl se vart kvällen tar oss, blir nog rätt så lugnt iallafall eftersom vi ska på Nonnes 30-års skiva i morgon.

Fick hem lite beställningar förra veckan på bl.a ett par röda converse, ljusa jeans-shorts & en solhatt. Sommarlängtan? neeeeeeej då..


Plugga var det ja.. Hmm.. Ska kanske göra en kaffe först, så man blir lite klarare i huvudet..

Postat av: Emz

fan vilken sommarbränna!

2010-02-27 @ 03:09:08
URL: http://seavalley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: