Lugna lördagen .

L och jag drog iväg en sväng till Eskilstuna under dagen. Käkade lite lunch och hittade några fynd. När vi kom hem så drog jag iväg och träffade världens underbaraste mamma medans L träffade upp massa annat folk för taco-shopping.

När jag kommit hem igen och vi tryckt i oss så mycket tacos att det nästan bokstavligen var påväg upp igen så stod vi i valet och kvalet mellan att gå på bio eller dra en filmkväll hemma. Soff-postition och det faktum att man kan kissa utan att störa 100 pers avgjorde det hela dock.. Såg halva "triangle" och hela prinsessan och grodan.


Lördagens



L hittade en somrig skjorta



Och jag rea-fyndade en tröja, ett halsband och ett par örhängen (Y)




xx
Johanna



Postat av: sandra

jag vill ha dina kläder<3;)

2010-02-09 @ 20:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: