It's been a while..

Hundra år sen sist eller?
Har inget PS på nya datorn och min gamla dator vill inte funka längre så då försvinner blogglusten, men jag ska försöka slänga in lite bilder sen den senaste veckan tänkte jag iallafall, så kanske man kommer igång igen :)


Vi börjar med lite pics från Limpans och Carros födelsedagsfest

Jag och Emma gjorde oss i ordning och körde lite förkrök här innan vi begav oss ut i kylan
Kvällens värdinnor
Skattar mig lycklig över att ha så många fina vänner
Bubbel, bubbel, bubbel!
Vindrinkar för hela slanten, mycheeee gött
:)
Glömde jag säga att det var sexparty förresten? Kanske borde köpa hem den här formen inför L's födelsedag ;)
Haha
Självklart ska sådana här kvällar förevigas, (fungerar även bra som reminders till dagen efter)
Dansa är obligatoriskt
Fick även med oss några söta Enköpingstjejer :)
Javisst!
En riktigt trevlig kväll!

Många vindrinkar och alldeles för dyra beställningar senare så drog vi ner på Pitchers för att möte upp alla respektive som hade haft grabbkväll

xx
Johoe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: