Den här veckan verkar aldrig ta slut . .

Historiens längsta skoldag. Idag lyckades dom klämma in 4 lektioner/föreläsningar på rad, vet inte ritkigt hur dom hade tänkt där egentligen. Förläsningarna i sig var intressanta men hjärnan klarar inte av att ta in så mycket information på en gång :/ Så trots kaffepauser och intensiva försök att verkligen orka lyssna så gick den senare halvan av skoldagen mest till att öva på mina klotter-talanger.. hmm..

Annars idag då? Inte mkt hörrni.. Kom hem från skolan runt 5, sen blev det slänga i sig lite soppa innan träningan. 75 min ki box med Emma, kändes som att passet var hårdare den här gången jämfört med förra veckan, så vi får väl se hur kroppen mår i morgonbitti.

Kom hem igen strax efter 20 och lade mig i ett varmt bad och lyssnade på coutrymusik, haha.. Finfina grejer där, man blir riktigt glad faktiskt.
Nu är det dags för lite snuggle med älsklingen´innan han faller in i koma här brevid mig.

xx
Johanna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: