Bloody sunday .

Spenderade halva dagen i sängen. Solen sken jättestarkt, nästan sommarstarkt in genom fönstret och jag funderade flera gånger på att gå upp och ta en promenad men ändrade mig lika snabbt igen när L kröp upp brevid. Nej, söndagar är till för att morgonslappa och dricka latte i sängen :)

När vi väl gick upp så tänkta jag att vi faktiskt hade en hel dag utan något särskilt planerat, men icke..
Vi åkte ut till Hälla en sväng för att leta laptop-bord och när vi kommer dit ringer min gamla chef och frågar vart jag är..? Hade helt glömt bort att jag skulle dit på hej då-fika idag :/ Det var bara vända bilen, släppa av L hemma och ligga på gasen åt andra hållet av stan..
Men det var ett riktigt fint hej då-fika, dom hade 3 olika sorters tårtor och det var helt underbart att få säga hej då ordentligt till både grabbarna och personalen. Kändes självklart sorgligt dock :( Men vi ses nog någon gång igen.

Efter fikat blev det snabbt hem, hälla i sig en shake och dra på sig träningskläderna. 75 minuter Ki Box på schemat, men jag måste säga att jag blev lite besviken på passet, kändes som det var halvdant tempo ända fram till slutet :/ Vilket resulterade i att jag och Emma körde våra egna versioner av slagkombinationer, hmm.. Kanske borde bli instruktörer ;)

Fick ett jättefint blomarrangemang och en riktigt häftig flaska vin av personal och boende på Hammarby

Kommer sakna dem allihopa, både personal och grabbarna!

Söndag



xx
Johanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: