Is this how it's all gonna go down?

Klarjobbad! Har nu målat och målat och målat i två dagar (mestadels av färgen hamnade ju självklart i mitt hår och på kläderna), men nu är jag klar :) Och det innebär även att jag är ett steg närmare dig. Wohoo!

Ikväll blir det chill, Levve har dragit till stockholm och kommer hem i mitten av veckan och jag ska roa mig med att sitta på massor av upprop och lyssna på information de närmaste dagarna, just in case mdh vill ha mig tillbaka ;)
Håll tummarna för mig nu, i slutet av veckan vet jag förhoppningsvis hur mitt närmaste år kommer att se ut..

BTW. Nu verkan sommaren verkligen vara över, och jag välkomnar hösten med öppna armar!
Hösten för alltid med sig en känsla av nystart och det tror jag att vi alla behöver just nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: