1 steg fram och 2 steg bak

Ser mörkt ut för mig när det gäller att få fortsätta min utbildning på innovationsprogrammet, bitterheten börjar dock lägga sig och jag har insett att det är dags att börja leta andra alternativ. Kanske är det någon som försöker berätta något för mig? Kanske skulle göra en 180 vändning och go crazy, satsa på en karriär som skatebordproffs eller nått?

Nej.. Väntar nog en vecka till innan jag bestämmer mig för att undvika den hjärnhalvan som har hand om sunt förnuft och ansvar.



Är iallafall nöjd över mina resultat från första året, jag lyckades dessutom ta mig igenom det utan några omtentor och med enbart 1 komplettering!
Hoppas mdh förstår vilken elit-student dom kastar bort ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: